Garancia spokojnosti
Garancia spokojnosti
V Grigu vieme, že ochutnávka produktov z jedlého hmyzu môže byť niekedy veľkým skokom do neznáma, preto sme sa rozhodli Vám s týmto problémom pomôcť. Pokiaľ Vás nejaký z objednaných produktov z akéhokoľvek dôvodu nezaujal, môžete do 14 dní od prvého nákupu využiť garanciu spokojnosti a my Vám vrátime peniaze až do výšky ceny 3 produktov.
Podmienky garancie spokojnostti
- Vzťahuje sa na prvú objednávku
- Vrátenie je možné do 14 dní
- Hodnota vrátenej čiastky je až do výšky ceny 3 produktov
Spôsob reklamácie
Pre zadanie žiadosti na reklamáciu nám prosím zašlite emailovú správu na grig@grig.cz. V maile prosím uveďte Vaše meno, telefónny kontakt a číslo objednávky. Po prijatí podnetu na reklamáciu Vás bude kontaktovať zástupca z reklamačného oddelenia, s ktorým bude upresnený spôsob reklamácie.